Καλώς ήλθατε στο Kerveros

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Πιο αδύνατη από ποτέ φαίνεται η Θωμαή Απέργη από τις φωτογραφίες που ανεβάζει στο Instagram...


H τραγουδίστρια έχει χάσει κι άλλα κιλά με αποτέλεσμα η εικόνα της να δείχνει ανησυχητική!



Άλλωστε, ποτέ δεν έχει κρύψει τη «μάχη» της με τα παραπανίσια κιλά η οποία άρχισε από την εφηβική της ηλικία! Μάλιστα, σε συνετεύξεις της έχει μιλήσει πολλές φορές για τον άσχημο τρόπο που την αντιμετώπιζαν επειδή ήταν πιο παχουλή!

«Όλα θέλουν πρόγραμμα και πειθαρχία. Κι εμένα μ΄αρέσει αυτό. Το συνειδητοποίησα στην ενήλικη μου ζωή. Χρειάστηκε προσπάθεια, αλλά έγινε σταδιακά και όχι απότομα. Τα 20+ κιλά, άρχισαν να πέφτουν σταδιακά. Σε αυτό που είμαι τώρα, είμαι λίγο καιρό και δεν έχω σταθεροποιηθεί. Γύρω στα 4-5 χρόνια χρειάστηκε για να χάσω τα κιλά. Γυμναζόμουν πάντα, αλλά δεν φαινόταν ποτέ στο σώμα μου, λόγω επιπλέον κιλών. Τα κιλά χάθηκαν βασικά με διατροφή, σε συνδυασμό με γυμναστική» είχε αναφέρει σε συνέντευξή της ενώ είχε προσθέσει: «Πεθαίνω για γλυκά και υδατάνθρακές, και αύξησα τις πρωτεΐνες, τις σαλάτες και τα φρούτα που δεν τα είχα σε πολύ εκτίμηση».

My Blogger Tricks
Categories: