Καλώς ήλθατε στο Kerveros

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015


Ποιος είπε: «Κάθισα γυμνός μπροστά στον καθρέφτη και είδα απέναντί μου ένα χοντρό και δυστυχισμένο άνθρωπο»

Μπορεί να τον βλέπετε σε καθημερινή εκπομπή και να έχει γοητεύσει το γυναικείο κοινό ωστόσο παλιότερα δεν γοήτευε ούτε τον ίδιο του τον εαυτό.
Ο Δημήτρης Μηλιόγλου που φέτος συμμετέχει στην εκπομπή «Μία» εξομολογήθηκε πώς ένιωθε την περίοδο που ήταν υπέρβαρος.
«Ξύπνησα ένα πρωί και για πρώτη φορά αντίκρισα τα 107 κιλά που είχα φορτώσει το σώμα μου! Κάθισα γυμνός μπροστά στον καθρέφτη και είδα απέναντί μου ένα χοντρό και δυστυχισμένο άνθρωπο. Από εκείνη τη στιγμή γεννήθηκα ξανά! Είχα πέσει σε τέλμα, αλλά η ρουτίνα δεν με άφηνε να δω τι μου συμβαίνει. Η ζωή μου ήταν δουλειά, σπίτι, τηλεκοντρόλ και delivery. Ήταν καλοκαίρι του 2012, όταν άρχισα να αναρωτιέμαι γιατί δεν ήμουν καλά και τελικά συνειδητοποίησα πως μέχρι τότε έκανα ό,τι άρεσε στους γονείς, την αδελφή, τους φίλους, τις σχέσεις μου και όχι σε μένα. Άκουγα τα "θέλω" των άλλων και είχα γίνει ό,τι εκείνοι ήθελαν. Εκείνη την ημέρα αποφάσισα να γίνω ευτυχισμένος, να μην κλαίω χωρίς λόγο και να αγαπήσω πρώτα εμένα. Τώρα κάνω πράγματα για να περνάω εγώ καλά και έχω ανθρώπους δίπλα μου που με αγαπάνε για αυτό που είμαι. Ζω την κάθε στιγμή. Μπορεί να έχω περάσει ερωτική απογοήτευση, να έχω πέσει στα πατώματα για τον έρωτά μου, αλλά το προτιμώ από το να κάθομαι μπροστά σε μια τηλεόραση και να τρώω», δήλωσε στο περιοδικό «people».
Δημήτρης Μηλιόγλου: «Είμαι εντελώς drama queen»
My Blogger Tricks
Categories: