Καλώς ήλθατε στο Kerveros

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Κώστας Δόξας: «Η Τζούλι με βοήθησε πολύ όταν για δύο μήνες είχα χάσει τη φωνή μου»Τις δύσκολες ώρες που πέρασε όταν έχασε τη φωνή του διηγήθηκε στην εκπομπή «Σπίτι μου, σπιτάκι μου» όπου ήταν καλεσμένος ο Κώστας Δόξας.
Ο τραγουδιστής μίλησε πρώτη φορά γι αυτό το θέμα, επισημαίνοντας: «Η Τζούλι (Μασίνο) με βοήθησε πάρα πολύ μία εποχή που είχα χάσει τη φωνή μου για δύο μήνες. Προφανώς είχε να κάνει και με ψυχολογικά θέματα, τα οποία με χτύπησαν στο λαιμό, αλλά έκανα και πολύ κακή χρήση εκείνο το διάστημα επειδή ανέκαθεν έκλεινα δουλειές, λόγω των φωνητικών που έκανα στους μεγάλους τραγουδιστές, στις φίρμες. Κούρασα πάρα πολύ το λαιμό μου με αποτέλεσμα μια μέρα, χωρίς να έχω κρυολογήσει, να κάνω «αααα» και να βγει αέρας μόνο».
My Blogger Tricks
Categories: